המשטרה השלימה את היערכותה להילולת שמעון הצדיק

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המשטרה השלימה את היערכותה להילולת שמעון הצדיק

עשרות שוטרים של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, יתפרסו באזור ובמתחם הקבר עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, ולהסדרה והכוונת התנועה

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת הילולת שמעון הצדיק, שתתקיים בקבר שמעון הצדיק בירושלים. ההילולה תחל בערב יום ראשון- 23.10 ותמשך עד ליום שני – 24.10.

עשרות שוטרים של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, יתפרסו באזור ובמתחם הקבר עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, ולהסדרה והכוונת התנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים ככל שניתן ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור הצפוי לבקר במתחם הקבר במהלך ימי ההילולה.

צילום: דוברות המשטרה

החל משעות הערב של יום ראשון 23.10, לאורך הלילה ועד לערב יום שני 24.10, המשטרה תיערך ותפעל לשמירת הסדר והביטחון באזור.

הסדרי תנועה:

החל מהיום בשעה 15:00 ועד מחר בשעה 21:00, רחוב דרך שכם, עותמאן בן עפאן, רחוב איבן וליד יסגרו לתנועה לסרוגין, זאת בהתאם לעומסי התנועה במקום, והתחבורה הציבורית תופנה לכביש חיים בר לב. בנוסף, לא תותר הגעה עם רכבים פרטים לאזור הקבר.

היערכות משטרת ישראל תתמקד בצירים המובילים למתחם קבר שמעון הצדיק, ותתוגבר נוכחות כוחות השיטור באזור לשמירה על ביטחונם של המבקרים, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, זאת במטרה להקל על הציבור שמגיע להילולה ולמנוע עומסי תנועה בכניסה לאתר.

המשטרה קוראת למשתתפי ההילולה ולציבור כולו להישמע להוראות השוטרים, להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה בבטחה, ותוך הקפדה מלאה על שמירת הסדר והוראות החוק.



1 תגובות

מיין תגובות